söndag 2 maj 2010

Humöret är i botten!

Idag är det en sån där dag då jag är jävligt lättirriterad! Gör ju inte saken bättre när vi inte har något att göra här hemma heller :( !

Vi va och åt pizza/kebab på Pingvin här i uddevalla förut med Micke, Robin & Evelina :) Riktigt gott! Martin är nu ute och fixar verktygslådan i bilen. Han börjar jobba imorrn :( ! Känns la sådär.. Men de får gå!
Nån som vill fika eller något i veckan ?! Hör av er isf!

Igår va vi hemma hos mina föräldrar en stund, mys! Sen på kvällen kom Micke, Robin & Evelina hit och käka Tacos.. :) En riktigt myskväll.. Och Lukas va snäll och lugn hela tiden :D Mammas pojk!

Lukas ligger här brevid mej i soffan och sover.. Han vaknar nog snart, de va ett tag sen han åt. Har börjat ge honom lite ersättning efter jag har ammat, då han inte verkar speciellt nöjd med bara vanlig bröstmjölk. Får se om de blir bättre och jag slipper amma hela tiden.. Lite jobbigt faktiskt :/

Nu ska jag ta mitt sura humör och lägga mej i soffan.. Godnatt! Puss.

2 kommentarer:

  1. Tänkte faktiskt fråga dig om du ville fika med mig i veckan, eller typ idag?!=P och så hade du skrivit de oxå!!!!
    Funderar oxå på om du tänkt gå till öppna förskolan nån tisdag? när isåfall?8)

    SvaraRadera
  2. Visst kan vi ta en fika :D
    Ja de vore kul att gå dit.. Men vet inte vilken tisdag.. Har du tänkt gå dit?

    SvaraRadera