söndag 20 juni 2010

Söndag!

idag står det städ & promenad på mitt schema.. Älsklingen är o jobbar på Wrem, så är ensam hemma med pluttisen, som just nu ligger och är jätte arg på mej bara för att jag tvingar honom ligga på mage ;) haha.. Men han måste träna.

Igår va vi först hos Martins pappa o fika lite. Sen åkte vi till thn o åt mat med min syster o hennes kompis, och sen åkte vi hem till mamma o pappa en sväng :) Riktigt trevlig dag.. Men tycker så synd om min stora älskling som har tandvärk.. Hans visdomständer växer.. och han har haft så i 3 dagar nu.. Stackare..

Hm... Sitter just nu o funderar på om jag ska städa först innan jag tar en promenad eller om jag ska ta en promenad först? .. Blir nog promenad först ;)

Ha de så bra..

2 kommentarer:

  1. Jag såg dig när du promenerade:) fast du såg mig inte, fast jag körde bil så de är ju inte så konstigt!!!=P

    SvaraRadera
  2. haha, okeej! ;) Brukar inte känna igen någon som kör bil.. Jag är jätte kass på de xP

    SvaraRadera