måndag 21 juni 2010

Måndag!

Idag har vi inget planerat alls... så är det någon som vill hitta på något med mej o Lukas så är det bara att säga till ;) Ska iaf ner till Willys o köpa välling till min lilla bebis..

Idag bada Lukas i badkaret för första gången ( han har alltid badat i handfatet annars). Han tyckte de va jätte kul. Han skratta o prata och sprattla lite med benen ;) Min lilla pluttis. Och självklart satt jag med honom i badkaret. :P Så efter att han hade badat så passa jag på att ta en dusch.. Raka benen o lite sånt som jag inte gjort på lääänge känns de som.. :O ;)

Innan vi åker till Dalarna på torsdag så ska jag hinna köpa lite sommarkläder. Har funderat på lite shorts, och nått linne..
Fick en jätte fin klänning av Linda, som passa perfekt! Tack Linda.. Så den blir det nog på midsommar om de är fint väder ;)

Nu ska jag borsta igenom håret, sen se om min son tillåter mej äta frukost ;) Ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar