tisdag 22 juni 2010

Tisdag!

Idag har vi iaf något att göra :D. Först ska vi fika med Martta och hennes lilla Vincent, sen ska vi gå till ÖF :D Sista gången där idag :( Lite tråkigt.. Hoppas dom inte har stängt så länge :P
Senare ikväll ska vi till Ljungskile för Martin o Lukas ska sånt där flergenirationskort :D Så de blir nog jga som är fotografen XP Jag är verkligen ur kass på att ta kort ! Så får se hur det går.

Tänkt gå ner till apoteket innan jag ska fika.. Ska köpa ipren. Men först måste jag platta håret o gå ut med vovven innan.

På torsdag åker vi :D Ska bli såå himmla skööönt att komma bort i några dagar till en annan miljö :D Plus attt få träffa min underbara systerson William :)

Nu ska jag gör ordning mej... Lukas sover lite. Ha de bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar