fredag 16 juli 2010

!!!

Hm, ibland undrar man väldigt mkt ?! Det känns helt meninslöst ibland! Avundsjuka bara för att jag har bildat familj medans ni inte ens växt upp o mognat ?! Vrf inte vara glad o positiv för min skull ?
Detta är inte riktat mot någon speciell, men ibland känner jag mej bara bortglömd av nästan ALLA sen jag flytta hit till uddevalla, sen jag valde att behålla Lukas, Sen jag valde att flytta hit. Jag trivs här och tänker inte flytta här ifrån.
Jag orkar inte vara den som hör av mej hela tiden, jag har slutat med de. Vill någon mej något, få dom höra av sej till mej.

Har nog aldrig trivts så bra någonstan förut som jag gör nu.. En underbar pojkvän/sambo, egen lägenhet, en underbar son.. Och livet bara flyter på.. Har träffat jätte trevliga nya människor här i uddevalla, som också har barn. Som man kan prata blöjor & barn och sånt som en vardag med barn innebär. De kan man typ inte med dom kompisarna som inte har barn. De känns som dom bara tycker man är tråkig så fort man nämner ordet BARN!

Är glad att jag har min alldeles egna lilla familj, jag behöver inget annat. Det är de jag lever för! Älskar Martin & Lukas mer än något annat.

Förlåt för detta tråkiga inlägg, men jag va tvungen att skriva av mej lite.. Nu ska jag fixa ihop lite bilder o filmer som jag ska ladda upp här på bloggen, så håll utkik ;)

Ha de bra! Kram.

2 kommentarer:

  1. Håller med dig, de känns jätte jobbigt. Och man kan ju inte direkt hjälpa att ens barn tar upp hela vardagen (för en del verkar tycka det är "fel" eller nått), det är väldigt skönt att kunna prata med någon som också är intresserad av hur många gånger man bytt blöja den dagen och sånt!!!=P

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur, man blir så irriterad!!!

    SvaraRadera