fredag 16 juli 2010

Dåligt!

Blä, blogg torka. Vet inte vad jag ska skriva..

Lukas växer så de knakar, och har börjat "prata" jätte mkt nu.. Inprincip hela tiden, och de låter så härligt. Han är inte lika lätt att mata längre. Han sprattlar åh har sej heeela tiden. Man ser verkligen hur han utvecklar varje dag. Våran lilla plutt. Så fort man visar honom flaskan med mat blir han helt tokig. Han vet direkt vad de är.. Han verkligen spottar ut nappen varje gång. :P

Vi har nu börjat sätta honom i lära-gå-stolen bara för att han inte tycker om att ligga ner, och de va uppskattat kan jag säga ;) Han älskar de. La en leksak vid honom går, och den greppa han tag i och börja smaka på.. Han börjar bli så stoooor min pojk.

Igår blev han hela 3 månader. Shiit, känns som de va igår han kom till världen. Som Martta sa, 1/4 år. Helt gaaaalet.

Idag bestämmde sej Lukas för att vakna lite för 6, och så prata han. Inte så där lååågt och tyst utan han va högljud så att mamma skulle vakna, och han va jätte glad o skratta när jag tog upp honom efter ett tag.. Den lilla busen!

Sitter och kollar på gamla avsnitt av ungamödrar. Hoppas på att Lukas vill sova snart, för jag är TRÖTT!

Slänger in lite bilder åh en video senare..Ha de bra.

1 kommentar:

  1. Dom är jätte stooora nu!!!!=P Fast Lukas är liten om man gämnför, fast mycke större än vad han va..
    De är helt sjukt, allt dom får tag på ska..IN i munnen..XD

    SvaraRadera