måndag 9 augusti 2010

Måndag!

Känner att jag får ta och uppdatera lite här.

Det händer inte så mkt. Vi tar dagarna som dom kommer. Lukas börjar får tänder, så han är i stort sätt gnällig HELA tiden. Mindre kul.. men men.
Vi har iaf planerat att åka till dalarna till min syster och hälsa på, men allt beror på om vi får hundvakt eller inte! Hoppas... Vi ska ha med min brorson Hampus dit också, de ska bli kul.

Hampus fyller snart 10 år :O Känns som igår han föddes och jag och mamma va på BB och hälsa på han. Snart är han tonårng. Lilla Hampus ;)

Martin har vart hos sin mamma hela dan och hjälpt hennes sambo att sätta upp vindsskivor på något ställer.. Han kommer väl i kväll någon gång..

Just de, Idag va jag på BVC med Lukas. Han väger nu 6150 gram och är 62,5 cm lång. Han börjar verkligen bli STOR våran bebis. Tiden bara springer iväg.

Igen som har pojk kläder i strl 62/68 som ni vill bli av med ? Hör av Er isf :)

Nu ska jag nog plocka iordning här hemma. Behövs verkligen, men jag har ingen lust alls. Blä.. Men men .. Ni får ha de så bra.
Kram.

1 kommentar:

  1. SV: haha jaa ni är lite Svenssons=P
    Vad sägs om en fika nån dag?

    SvaraRadera