söndag 15 augusti 2010

Söndag.

Jag är ingen aktiv bloggare har jag kommit på xP

Idag har vi haft kalas för lilla mej :P Fyllde ju hela 19 år i torsdags, så blev ett litet kalas med familjen :)
I onsdags åkte vi till dalarna på en minihusvagnssemester :P Och kom hem i fredags, med oss hade vi min brorson Hampus :) de va kul.

Ja, vi har köpt en husvagn, och jag vi är typ en svenssonfamilj XP haha. Men jag gillar de :D

Nu ska jag kolla tv, och avsluta detta inlägg. Någon som vill fika i veckan ?
Kram på Er!

3 kommentarer:

  1. Jag kanske kan fika i veckan :D får kolla mitt schema bara över händelser och se när mathias är ledig :D

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott :)
    Husvagn låter ju jättegött, Svenssonliv är bra grejjer. Går själv och önskar mig en husbil :p

    SvaraRadera
  3. Grattis:)
    haha jag tycker det låter trevligt med husvagn, de är lite kult ändå.
    Jag hade gärna fikat, men jag och Vincent är fortfarande lite sjuka, så jag vill inte smitta er, bebisar blir så lätt sjuka.
    Btw, har inga pengar på mobilen så jag kan inte svara på ditt sms...men ja jag ska börja på familje förskolan, har du hört något om de?

    SvaraRadera