tisdag 17 augusti 2010

Tisdag

Får passa på att skriva nu medans jag försöker få min lite gnälliga son sova lite. Han ligger inne på sitt rum och gnäller, men han somnar nog snart :)

Igår va de två tanter här från familjeförskolan o prata lite :) Det börjar på tisdag kl 10-14. Jag ska gå där tre dagar i veckan, mån-tis-tors tror jag det va :) Ska bli intressant, och hoppas jag trivs :)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Ska nog göra att till försök med sittdelen till vagnen, Lukas vägrar nästan ligga/sitta i den :S Så jaa. Han är envis min pojk, han vill ju också se omvärlden ;P

I söndags blev han 4 månader, vart tar tiden vägen :O Shiit, känns som igår de va han kom. Han har utvecklas så mkt.
*vända sej från mage till rygg.
*Prata
*Le
*skratta på"riktigt"
*Backa med gå-stolen ;)
*Han vill hellre ha riktig mat en välling.
*sitta själv utan stöd i typ en halv minut.
*Kan nästan greppa saker.

Har säkert missat saker, men de va lite jag kom på nu.. DE är mkt dom små utvecklas på så kort tid :P

I helgen ska martin till vallåkra på bilträff, så jag, Lukas o Zera åker till mamma o sover. Vi får helt eget boende :D Ska bli kul..

Nu ska jag äta frukost. Kram på Er.

1 kommentar:

  1. Familjeförskolan är jättebra, tror du kommer gilla det :) Fast Ulrika blir nog lite ledsen om du kallar henne tant, haha, hon fyllde ju nyss 40 ;)

    SvaraRadera