onsdag 24 november 2010

Update!

Dags att göra en riktig uppdatering tänkte jag.. Har sovit hos Martin sen i söndags, och inatt täntke jag faktiskt sova hemma :) Håller på att städar, och de börjar se riktigr bra ut :) Jag o Lukas är lite snuviga men inget annat :) Så imorgon ska vi till Familjeförskolan..

Funderar på att ta lite kort på lägenheten o visa :) Ska köpa ny soffa & tapetsera i vardagsrummet, sen är de klart :D Så skaffa sängben till sängerna som jag inte gjort än ;P Men de tar sin lilla tid att komma iordning och få de som man vill ha :)

Lukas sover nu, Får se hur länge han sover. Martin kommer sen o lämna Zera & våra saker som är hos honom. Annars blir de bara slappa :)

Ne nu ska jag göra lite o äta, sen fortsätta med städningen :) Ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar