måndag 3 januari 2011

På bättringsvägen.

Hej bloggvärlden!
Jag är kass på att blogga just nu. Men Lukas är sjuk så har inte så mkt tid till att blogga. Idag verkar han MKT bättre. Så kanske börjar de vända.. Vet inte om jag vågar hoppas. Men lite kan jag nog gör de.

De har inte hänt så mkt sen sist. Har vart hemma för de mesta med våran bebis. Hoppas han snart är frisk så man kan börja umgås med andra igen. :) Martins plastbror Daniel va här med sina två barn, David&Rasmus så att dom skulle smittas :P Lixom de är inte ofta man här att någon säger " Nu hoppas jag att vi blev rejält smittade" Hallå lixom ;) Men de är ju bra att få de så tidigt som möjligt :) Även fast de är jobbigt. Men de är värt de! Jag lovar!

Ne nu ska jag ta o lägga mej lite i soffan medans Lukas sover sin morgonlur. Sen kanske de blir en promenade eller något :) Skönt att komma ut lite. Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar