tisdag 4 januari 2011

Skidresa.

God Morgon. Har vart vaken ett tag men ändå ;) Försöker få Lukas att sova sin morgonlur.. Men de är en kamp varje dag. Men jag lyckas tillslut :D ! Hans vattkoppor har börjat torka :D Jag är överlycklig :D Snart snart snaaart kan vi umågs med andra igen :D :D Haaapppyy! Familjeförskolan börjar ju nästa vecka, så hoppas att vi kan gå då. Men de tror jag allt :)

De finns inta alls mkt på tv idag :( Och vi har inget planerat. Tråååk. Om 16 dagar åker jag & Martin o några kompisa till Fjällen. Lukas ska va hos sin mormor. Ska blir skönt o kul att komma bort från vardagen och göra lite annat som man inte göra annars. Jag har ALDRIG i hela mitt liv åkte skidor. Så jag har dubbelkollat min försäkring och sånt xP Jag är jätte nervös.. Hjäälp! ;) haha. Martin ska va min skidlärare, så får se hur de blir ;) Man vet ju aldrig om han läser min blogg så jag vår vara snäll ;D Men är det någon som har skidbyxor/termobyxor att låna ute till mej ? Så får ni gärna höra av Er. Jag är inte ett ända par :P Hellst svarta :P Vill inte va den som syns i backen precis ;)

Nu börjar våra bästa år, så kass program så de nästan blir bra ;) Ha de bra. Kram.

2 kommentarer:

  1. Mina termobyxor är jättestora och jag är ju ändå rätt lång så vet inte om det är någon idé att låna ut dom. Har skidglasögon iaf om du behöver. Jag åkte skidor för första gången för 1 år sen, grät så gott som konstant första dagen men sen gick det bra och jag har råkat erkänna för Olof att det vore skoj att göra om det.

    SvaraRadera
  2. Våra bästa år och melrose place är typ i samma kassa klass, fast man fasnar och tycker de är bra!XD
    Jag diggar dock MP lite mer=P

    SvaraRadera