fredag 16 december 2011

Fredagen den 16 december 2011

Sitter här o kollar på tv. Har fastnat för "Hem till Gården". Ett uselt program egentligen, men ett måste att se varje dag ;) !

Idag är det som sagt fredag, REDAN! Herregud.. Idag ska jag pussa på min fina son en stund, det är ju pappavecka nu.. Massa lek o bus! Sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Fick ett mindre roligt samtala imorses. Men men, bara att hoppas att de löser sej, även om det känns som ett stup rätt ner i botten, och en smäll på käften!

Men jag har min fina son, han får mej alltid på humör när de är som sämst! Min fina pojk!

Tänkt lägga upp lite bilder här nedan från i sommras dock, men ändå ;) haha! Så fina...
Lukas blev ju 20 månader igår. Helt galet. 4 månader kvar till han blir 2 hela år. Helt otroligt vad tiden har gått fort. Känns ju som igår han kom till världen och att han låg i min famn för första gången på BB! Ja, de är lite svårt att förstå vart tiden tar vägen..

Strandpromenaden!

Gladskiten :)

Lukas älskar allt som låtr brum brum och har hjul som man kan åka på ;)

1 kommentar: