fredag 16 december 2011

Kärleken till sitt barn.

Jag har vart mamma i 20 månader. Det känns som jag blev mamma igår, samtidigt som de känns att det är något jag alltid har varit. Visst är det mäkligt?

Man visste att kärleken till sitt barn skulle vara stark. Men att kärleken va så stor och stark de är helt otroligt. Man gör allt för sitt barn.
Man saknar dom när dom kan ligga i rummet bredvid o sova, man har liksom bara lust att gå in och väcka dom för att pussa o krama och berätta hur mkt dom betyder. Man kan sitta o gråta för att man lämnat bort dom 1 dag. Kärleken till sitt barn är obeskrivligt! Ingen kan förstå bandet mellan en förälder och ens barn för en man själv får uppleva det! Det är en grym känsla!
Man har dåliga dagar, men dom är inget jämfört med alla andra bra dagar man har!

Jag ångrar inte en dag att jag behöll min lilla bebis. Han är det bästa som hänt mej, han är nästan jämt glad. Han är helt perfekt!

Jag är en stolt mamma till min fina son som jag älskar mer än något annat här på jorden!

3 kommentarer:

  1. ja men syskonvagn ska ju va så enkel å smidig som möjligt så snurrhjul är bäst de hade jag till vincent&linus =)

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att du är stolt/glad att du är mamma till lille goe Lukas.
    Han är en litet busfrö/sprallig och full av energi men så himla go.
    Du och Martin skall vara stolta över han.
    Kramizz Iren

    SvaraRadera
  3. okej..har bara hört dåligt om dom så de va aldrig nått alternativ sen gillar ja inte att barnen är på höjden

    SvaraRadera