torsdag 29 mars 2012

Gårdagen, Onsdag!

När klockan inte ens är 7 och man ändå är vaken så kan man ju passa på att uppdatera om gårdagens äventyr ;)

Igår började dagen med att jag tog mej en rejäl sovmorgon, eller vaknade runt 9, men gick inte upp ur sängen för en typ 11. Började då, med att starta diskmaskinen, och vika lite tvätt. Sen plocka undan lite, innan jag slängde mej i soffan o slappade framför tvn tills Martin frågade om jag ville följa med han o Lukas till torp! Ja, man säger ju inte nej till en shoppingrunda precis ;) Blev lite fika, innan Martin o Lukas följde med mej till VÄnersborg där vi mötte upp min mamma.. Blev en sväng på Överby. Gick in på Beginners och fick lite information om vagnar. Så ja! Man fick lite och fundera på ;) Nu ska vi bara komma fram till något bra också.
Gick även in på Cubus innan vi drog oss hemåt. Där fyndade jag två mösso& 2-pack strumpor till Lillan, allt för BARA 30 KR! Galet billigt! Köpte även en body till henne på HM för 30 kr. Riktigt kap enligt mej själv ;D Letade efter jacka till Lukas, men hittade inte någon som riktigt passade! Så får leta vidare! Det va en härlig dag, och vi hade supertrevligt !

Nu blir det att kolla avsnitt av Unga mödrar på datorn innan jag ska greja ordning väskan för skolan! Hoppas också att min ryggvärk slipper annars vet jag inte hur jag ska klara av en hel skoldag ! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar