lördag 31 mars 2012

Nu händer de grejer.

Dålig uppdatering nu, men jag har verkligen ingen ork. Kroppen är helt slut, är tung andad, värker i ryggen och har sammandragningar o ont i magen.

Somnade på soffan vid ungeför kvart i 4 och vaknade igen vid 17.30. Väldigt skönt. Men man blir ju bara tröttare av att sova på dagen. Inte ett dugg pigg.

Igår tog jag mej en sväng till Torp Köpcentrum, ihopp om att hitta lite kläder till mej själv, men kom hem med en supersöt Onepice till Lukas och textilpenna till mej ;) haha. Ja de slutade som det brukade, hittade inget jag ville ha, och något till Lukas fick följa med hem ist :)

Textilpennan använde jag till detta:Jag blev nöjd med mitt resultat :)

Imorgon går jag in i vecka 27. Snart så slipper jag denna mage, och får mysa med mina fina flicka ist :) Längtar verkligen massa nu.

Just det! JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET! Ja, nu ska vi flytta, till en 3:a. Så jävla skönt, och jag vill packa redan nu, men jag har inga lådor, så de får jag skaffa snart :) Sån lättnad, och jag slipper att sova i vardagsrummet ! :D
Jag är så glad!

1 kommentar: