måndag 12 mars 2012

Måndag!

Idag stod det skola o dagis på schemat!
Efter jag lämnat Lukas på dagis tog jag en skön promenad ner till stan. Där jag köpte en varm choklad o mötte upp Sandra, och så stog vi bussen till skolan :) Latisar!

Gick hem tidigare från skolan då jag va grymt trött o de bara värkte i kroppen. La mej i sängen när jag kom hem och stenslocknade tills klockan ringde kl 16. För jag skulle hämta Lukas halv 5 :)

Efter jag hämtat Lukas på dagis, tog vi en promenad ner till stan. Först in på McDonalds för att mätta Lukas mage :) Vilket han va överlycklig av att de blev Donkenmat! Sen tog vi en sväng och kollade på båtarna, och Lukas va helt faschinerad. Sen gick vi till den stora lekplatsen i stan o lekte lite. Lukas älskade att åka rutschekana mest :) om o om igen! Och va det något barn i vägen så ropade han " akta dej, akta dej ". ;) Ja min duktigt pojk de!
Nu ligger min Plutt i sin säng och sover. Han va lite svårsomnad idag! Men han va nog lite övertrött!
Jag sitter i soffan och bara tar de lugnt med muffins o coca cola!
Men kvälles problem är att min ÄPPLEJUICE ÄR SLUT :( ! Ja, jag har äntligen kommit på vad jag är sugen på, äpplejuice och marabou non stop! Fasiken va gott ;)

Nu ska jag kolla vidare på Familjen Annorlunda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar