tisdag 13 mars 2012

Tisdag

Snart är denna tisdagen över.. Även vart sista dagen i skolan för denna veckan & sista lektionen för människan socialt & kulturellt. Så jävla skönt ska de bli att slippa denna veliga kurs! Ska bara skicka in hemtentan, sen är de klart och jag ska aldrig läsa ämnet igen !
Nästa vecka börjar medicinsk grundkurs :) En riktigt intressant kurs faktiskt, dock mkt att plugga men de ska nog gå bra! :)

Nu ikväll har jag beställt lite kläder till Lillan. Känner att jag måste få lite kläder på lager nu..
Lukas ligger och sover, och jag ligger i soffan med datorn :) Så skönt.
Efter jjag hade hämtat Lukas på dagis så gick vi till ICA och köpte glass o lite mat. Så påvägen hem satt Lukas o mumsade på sin glass. Det va uppskattat kan jag säga :)

Imorgon ska jag ta i fota massa kläder och lägga ut på tradera, har redan lagt ut lite barnkläder, och mer blir det! :)

Nu ska jag återgå till mitt slappande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar