torsdag 15 mars 2012

Torsdags morgon!

Fy fan vilken natt! Jag vaknade kl 12 i natt av att Lukas gallskrek, han drömde nog något! Men jag hade världens jävla tandvärk! Kunde inte somna, och alvedonen hjälpte inte ett skit! När jag väl somnade till så drömde jag i drömen att jag hade tandvvärk o vaknade direkt! Hemska natt!
Jag vet att min BM har sagt att jag ska använda alvedon i första hand, men de funkade itne så nu har jag tagit en Ipren och värken börjar försvinna nu ! SKÖÖNT! Nu kan jag vara människa igen. Hade så ont att jag inte ens orkade ha morgonmys med Lukas innan dagis :( Men det tar jag igen sedan med min lilla pluttis.

Lukas är som sagt på dagis, och jag ska lägga mej o sova. Sen ska jag ta o städa innan min mamma kommer :D Hon fick en klippning i födelsedagspresent, så idag ska hon klippas, och jag ska vara med ;D Kul!

Just de; När jag lämnade Lukas på dagis förut kom alla hans kompisar fram och gav honom pussar o kramar :D till o med på munnen av en tjej ;) Ja de ska börjas i tid. haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar