lördag 17 mars 2012

Vecka 24

Magbild i vecka 24 (23+5)!
Den växer o växer. Och jag har gått upp 6 kg hithills!
Med Lukas gick jag upp sammanlagt 10 kg, och jag väger NU nästan lika mkt som jag gjorde när jag väntade Lukas.
Jag har iaf konstaterat att jag kommer gå upp betydligt mkt mer denna graviditeten! närmare 15 kg skulle jag tippa på. Vilket kommer resultera i NÄSTAN 70 KG! *gråter* !
Men de försvinner snabb efter Lillan kommit ut !

Igår va jag på MVC. Magen växer som den ska, och Lillans hjärtljud va bra!
Så jag är nöjd! Dock va min BM sjuk, så fick ha en annan, vilket jag blev lute suris över.
Man kan inte prata på samma sätt med "vikarien" som man kan med min riktiga BM.
Så ska ringa o boka ett nytt besök lite tidigare tror jag :)

En mamma Ida ! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar