måndag 30 april 2012

Typisk!!!!!!

En dag med många tankar i huvudet!
En sak är bla om praktiken. Hur jag än vrider och vänder så får jag inte ihop det. Kroppen vill inte vara med. Har fått vatten i fötterna så dom blir svullna till och från. Jag kan inte stå o gå för länge.
Beslutet blir nu att jag lägger praktiken åt sidan och koncentrerar mej på att orka med min vardag & Lukas. Vill kunna vara en bra mamma till Lukas, och det blir jag inte av att pina mej genom en praktik med en ömmande kropp!
Onsdag blir det att skaffa lite intyg. Och imorgon ska jag ringa handledaren på praktiken och berätta.
Jag trivdes på stället. Känns så typiskt! Supersnäll handledare o övrig personal.

Men mitt mående, Lillan & Lukas går före allt. Praktiken får jag göra senare hoppas jag! Får se vad läraren och rektorn säger!

jag vill bara gråta!

1 kommentar:

  1. Om inte kroppen orkar så är det helt rätt beslut hur tråkigt det än känns. Lukas behöver dig och praktiken är inte värd att riskera prematur förlossning för. Det löser sig till slut. Att vara gravid är verkligen ingen dans på rosor, men man får försöka anpassa livet så gott det går för att göra det bästa av det. Försök att inte känna dig för besviken på dig själv, se istället att du gör det bästa för dina barn.

    SvaraRadera