tisdag 1 maj 2012

Massa prat!

Det blir mkt deppinlägg här märker jag! MEN jag är gravid, mina hormoner spökar till MAX! Jag kan knappt kontrollera dom själv. Jag stör mej på småsaker HELA tiden.

Sitter här hemma, ensam (som vanligt). Kollar på tv o äter onyttigt. Funderar på att beställa en pizza, eller göra våfflor. Men äta själv är ju bara såååå tråkigt! Men jag borde egentligen vänja mej..
Jag är hellre själv än att ha någon här som känner se tvungen att vara med mej bara för att! Det klara jag mej utan. Men jag har min fina son Lukas & snart har jag en perfekt bebis.
Inte långt kvar till flytt. Min nya omstart! Allt ska bli perfekt. Kosta vad de kosta vill. Mina barn ska ha de bästa. Sen bryr jag mej inte för fem öre vad någon annan säger! Allt för mina barn. <3

Idag har jag vart på Torp och shoppat lite kläder till mej själv.
- Mamma byxor på HM
- Två linnen på HM
- En randig tröja på Gina Tricot.

Är nöjd med mitt köp. Och imorgon hoppas jag att jag få hem mina nya skor & klänningen till "Tindrah". :)

Imorgon ska jag åka till Vänersborg och möta mamma. Umgås mkt med mamma nu det sista, och de är bara så bra! Jag mår mkt bättre av att träffas ofta än sällan. Så tar chansen när jag väl får den.. Ska nog hälsa på pappa på jobbet också. :)

Det är rätt jobbigt att känna att man inte har någon nära när man på en sekund kan behöva personen vid sin sida när. Mina föräldrar o syster har hjälp mej mkt genom alla år. Jag vill har ett körkort så jag kan hälsa på dom oftare och ställa upp för dom när dom väl behöver. Men körkort är dyrt, och ekonomin är tajt!

Jag klarar mej oavsett vad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar