lördag 19 maj 2012

Lik sin pappa?

 Ligger här i soffan och försöker få magen o kroppen att lugna ner sej!
Har precis ätit upp en massa jordgubbar & grädde! Det va mumma.. Dock gällde det att äta fort medans illamåendet va borta.. Men nu är de tillbaka, och jag mår inte bra alls! Vart såhär i några dagar nu, så tröttsamt. Kan de inte bara försvinna?

Imorgon går jag in i vecka 34 ! Så det är alltså 6 veckor kvar till BF. Men hoppas såklart att Lillasyster vill komma tidigare :) Hade vart skönt ! Hoppas, hoppas!
Imorgon får jag även hem min underbar son, som jag saknat sååååå! Åh jag längtar som en tok..

Tycker han är väldigt lik sin pappa på dessa kort ? Eller vad tycker ni ?

Idag har jag umgåtts lite med Annika :) En sväng på stan, och sen va jag med och kolla på hennes systers bal :) Så fina allihop!

Nu ska jag snart börja lägga ner kläder som inte kommer användas i veckan i lådor. På fredag får jag nycklarna till lägenheten. Då kommer mamma och hjälper mej och städa ur den nya, så de är rent o fint, när vi flyttar möbler på lördag :)
Kommer sakna denna lägenheten lite känner jag ! Det va här Lukas började krypa, här han började gå helt själv. Ja, det är här han har gjort mycket ! Många minnen <3

Är tacksam att mamma, pappa och Lukas pappa Martin hjälper mej med flytten! Underbara människor.Guld värt <3 ÄR verkligen så tacksam för all hjälp jag får!

Nu får jag ta tag i garderoben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar