lördag 2 juni 2012

Long time.

Kanske är dags för ett blogginlägg nu ?
Börjar nu komma i ordning i nya lgh. Men är långt ifrån klar! Men de börjar likna ett hem.. Annars händer det inte så jätte mkt.
Går in i vecka 36 imorgon(söndag). Sammandragningarna blir värre och hon är fixerad. Känner mej kissnödig HELA tiden. Vilket är lite störande ;)

Det där med sömn är inte heller det bästa just nu.. Har svårt att somna, och när jag väl somnat så vaknar jag av minsta rörelse jag gör. Detta har pågått i flera veckor nu, och känner hur kroppen inte orkar mer snart.. Sitter och funderar på hur jga ska orka med en förlossning när jag knappt får någon sömn? Hur ska jag orka ta hand om Lukas ? Ja många tankar i huvudet. Och jag vill bara gråta.. Jag vill ha sömn! Hoppas min bm har något vettigt att komma med! Annar får dom bannemej sätta igång mej. För nu orkar jag inte mer snart :( Buuhu.

Annars har jag gått upp 14 kg hithills och väger alldeles för mkt ;) Men de fösvinner när min lilla prinsessa är ute :) Många promenader.

Nu ska jag inta soffan!

1 kommentar:

  1. De där med en igångsättning är inte alltid så lätt har jag märkt. Dels vägrar dem på näl att sätta igång de en dag före bf. Och sen ör de inte alltid kroppen själv vill (de tog ju 4 dagar för mig innan kroppen ville )

    Hoppas de blir lättare för dig

    SvaraRadera