onsdag 16 maj 2012

Lill lördag!

Idag är det onsdag, eller lill lördag ;)
En låång och seg dag i skolan idag. Klockan har verkligen gått super sakta.. Nya kursen är inte den roligaste, men de kan ju bero på att vi mest sittar och lyssnar när läraren pratar. Att sitta på en stol från 9-14 och bara lyssna är inte riktigt min grej! Jag får inte in något på det sättet.. Men enligt henne kan man inte göra annat än och lyssna o diskutera på denna kursen då det är o Etik!  Men jag lär mej genom att skriva uppgifter.. Känns inte alls som denna kursen kommer bli lyckad :( Puuuh!

Just nu håller jag på att laga lite mat.. Fiskpinnar får de bli! Sen ska jag vila på soffan tills jag ska sova ;) Låångledigt är skööönt!
Sitter just nu med blande känslor i kroppen. Gråten sitter i halsen.. Hoppas syster svarar i telefonen snart, så jag kan få prata av mej lite <3

Nu till spisen igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar