söndag 13 maj 2012

Söndagkväll..

Vilken seg dag!
Dagen började halv 7 då min Plutt tyckte att de va okej att vakna. Men vi låg och drog oss i sängen till halv 8 :) Sen gick vi upp.. Jag började diska medans Lukas gick runt och gjorde allt han inte fick. Som typ doppa hela handen i sitt glas med oboy för att sen "råka" hålla glaset snett så det hamnade på bordet och sen kunde man ju såklart plaska i de! :P Ingen bra start på morgonen.. Sen har dagen bara fortsatt med massa jävulstyr från min sons sida.. Dock va han rätt lugn när vi va på Torp. Men när han kom lös här hemma började de lika snabbt igen :P Tålamod gäller det att ha!

Nu sover han sen halv 9 och min kropp skriker SMÄRTA! Sammandragningarna är på topp iaf! :(
Imorgon blir det en hemma dag med min Plutt eftersom dagis är stängt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar