måndag 7 maj 2012

Morgon babbel !

En solig måndag :D Vilket gör att humöret blir på topp!
Lukas är lämnad på dagis och jag ska börja packa och rensa lite. Men får vänta lite till, ryggen och magen är inte riktigt med mej just nu.. Men snart så hoppas jag! Då blir de packa massa tills Lukas ska hämtas på dagis kl 16 ! :)

Ikväll ska vi på Utvecklingssamtal på dagis. Dock kom jag på IDAG att barnet INTE ska vara med. Har smarta Mamma Ida fixat barnvakt ? Nej!
Får se hur vi löser detta.. Annars får dom snällt stå ut med att Lukas är med oss iaf!
Ska iaf ta upp om att dom ska få Lukas att börja sova på madrass på dagis ist för vagnen. Då de blir jobbigt och bökigt när Tindrah kommer.

Funderar lite smått på att sälja Emmaljungan, för att får mer plats. Tycker att 3 vagnar är för mkt! Men får se ! Jag gillar ju min Emmaljunga!!!! :P



Igår innan vi åkte och kollade på vagn satte sej Lukas bredvid mej och sa "kort datorn".
Så han ville att vi skulle ta lite kort :D






Igår gick jag inte i vecka 32 ! 8 Veckor kvar..
Låt tiden gå fort, tack!

Bilden är tagen i vecka 31. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar