fredag 29 juni 2012

Foglossning!

Igår fick jag världens värk i magen och trodde helt seriöst att värkarna startade! MEN icke. Blev en promenad ner till stan med Connie, för att äta räkfrossa som jag o hon brukar äta ;) Gott va de ! Kände foglossningen hela dagen igår, men när jag vaknade idag kunde jag knappt röra mej. Resa sej upp ur en säng som ligger på golvet va inte det lättaste. Sen att gå, gjorde så ont att tårarna bara rann. Men det har blivit lite bättre under dagen, men gör frf skit ont :( 
Magen har sjunkt och jag känner ett tryck neråt. Så jag hoppas verkligen att hon vill komma ut snart. För nu är det verkligen inte roligt längre!

Lukas kommer få vara hos sin pappa nästa vecka också. Vila och bara ta de lung känns som ett måste nu innan FL. Tur att dom är ett hur bort, ifall jag saknar min Plutt! :)

Det är verkligen nära nu. 8 dagar kvar till BF, och inte bara jag som är nervös utan även barnens pappa ;) Det är verkligen annorlunda denna gången. Man är mer nojjig och mkt mer nervös! ;P
Men jag/vi längtar efter våran lilla tjej. Nyfiken på hur hon ser ut? Vem hon är lik? osv :D De ska bli så mysigt :)

Nu ska jag ta min "feta" kropp och förflytta mej till sängen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar