måndag 2 juli 2012

MVC

Vecka 40.

Foglossningen är värre än någonsin, magen är tung!
Nu hoppas jag verkligen att min lilla prinsessa kommer snart!


Idag va jag på MVC, förhoppningsvis de sista.

Bebisens hjärljud låg på - 142-145.
SF-måttet va på - 36.


Jag har gått upp 14 kg. Så vågen visar nu *skäms* 66 kg ! Jobbiga siffror.
Men som tur är så försvinner det efter graviditeten. (jag har iaf bestämt det)

Idag är det en riktig pissdag. Humöret är inte det bästa, skulel haft Lukas denna veckan. Vilket gör mej så ledsen. Men vila är ett måste, annars kommer jag inte orka med ne FL. Foglossningen är verkligen hemsk just nu! Och bältet hjälper inte ett skit! Värdelösa skit sak!

1 kommentar:

  1. stackars dej! hoppas hon kommer snart så ni får mysa bebis å du slipper de onda

    SvaraRadera