lördag 15 september 2012

Läskigt!

Tindrah föddes med navelsträngen runt halsen. Dom va tvugna att klippa av naveln direkt när huvudet kom ut för att hon va kritvit. Och när hon kom ut så hade hon lite svårt att andas och kunde inte skrika. Dom va nära att springa iväg med henne, men precis när dom stod vid dörren påväg ut kom ett underbart skrik och jag fick upp henne på mitt bröst!

Och när man sitter och läser och får höra om barn som dör i magen eller stryps av navel under födseln blir jag helt kall i kroppen! Bara den känslan är obehaglig, jag kunde förlorat henne. Kan inte ens tänka mej hur dom föräldrarna som vart med om det hemska att förlora ett barn mår. Man kan iaf inget annat än o lida med dom! Fy va hemskt!
Man får rysningar i hela kroppen!

Fy satan så tacksam jag är över att jag har två helt friska barn! JAG ÄLSKAR ER.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar