lördag 15 september 2012

Lördag!

Tindrah sover igen & Lukas är hos sin farfar&Iren (han åkte dit igår).

Igår va jag ute o åt med lite kompisar på, Cheers. Mkt  trevligt, synd bara att det är så sällan :) Tindrah va med, men hon sov inprincip hela tiden tills jag väckte henne för att jag skulle kunna få några timmars sömn på natten ;)

Tindrah ha vaknar grymt mkt i natt, så jag är rätt seg! Ska nog ta en promenad om en stund, ner till stan! Ta en sväng till Pingstkyrkans secondhandbutik tror jag :) Fynda lite! Och de är alltid lika kul.

Idag är det 1 VECKA kvar tills Tindrah ska döpas. Och jag har frf inte kommit på vad jag ska göra för tårtor! Eller hur många som behövs till ca 40 st ?! Borde nog räcka med 3-4 st ? Jag är såååå dålig på sånt här! Kommer iaf inte vara så hurtig att baka, för det är så MKT lättare att åka till ica och köpa kakor ;) Det kommer bli en toppen dag :D

Ne, dags att göra ordning mej lite.. :)

1 kommentar:

  1. Tja :) Ang dopet så tycker jag att du borde räkna med 10 pers på en tårta . Sen finns det ju de som vill ha 2 bitar ;) Så mitt råd e 4 st tårtor :) Å självklart gött kaffe ! ;)Kram på dig ! /Camilla.

    SvaraRadera