måndag 1 oktober 2012

Jag gästbloggar!

Jag gästbloggar inne  hos Melissasprinsar ! Ta en kik vettja ;)

Just nu sitter jag och väntar på att barnens pappa ska komma och hämta mej! Ett föräldrar möte på dagis väntar :) Lukas ska bli passad av Melissa. Tindrah får följa med oss!

Idag har jag & Tindrah vart på Torp och "shoppat" med Connie & Amanda. Fast det va mest Connie som shoppade, jag väntar till på Onsdag då vi åker till Ullared!
Regnkläder och vinterkläder står på listan! Lukas kan dock ha sin overall från förra året som va gigantisk ;) Så en utgift mindre för mamman! Det är då inte billigt med alla kläder som behövas nu :)

Jag funderar på att ha en mamma-barn date här hemma snart, men då vill jag ju självklart att det kommer massa mammor med barn.. Hade det vart intressant ? :)

3 kommentarer:

  1. jag hade gärna kommit om ja fick ;) :)

    SvaraRadera
  2. stark du är med 2 barn ensam! Beundrar verkligen er ensamstående mammor och pappor!! kram

    SvaraRadera
  3. Tur det iaf :)

    Vore såklart kul med en träff :) Vart hade du tänkt hålla den i så fall?

    SvaraRadera