lördag 29 september 2012

Lördagskväll!

Sitter här i min ensamhet och njuter av lugnet! Lyckades tillslut lägga ner Tindrah utan att hon skulle vakna. Att sova i mammas famn är det bästa!
Lukas sover över hos sin farbror Magnus & Sofia, så jag är lite "ledig" !

Livet som tvåbarnsmamma flyter på bra! Lukas gillar sin lillasyster, och ska puss o krama på henne hela tiden. Även mata henne med nappflaskan. Han är så duktig så, min stora pojk!
 
bjuder på en bild från ikväll, på min fina lilla tjej :)
 
 

Ha de bra!

4 kommentarer:

  1. åh snuttis! tänk så fort tiden går tycker redan hon har blivit "stor" =)

    sv: du får ju skriva om va du vill, tex som du skrev i inlägget nedanför när du blev gravid me Lukas och att du nu sitter med två barn och de gått fin fint =)

    SvaraRadera
  2. SV: ja precis skicka de till min mail sen när du är klar =) bilder får du självklart ha med om du vill =)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Snubblade in via ditt Gästinlägg hos Melissas Prinsar! Inspirerande blogg du har! Hit kommer jag tillbaka! =P

    Trevlig Måndag!

    SvaraRadera